martes, 4 de enero de 2011

"JO HI VAIG SER"

L'esperit de la manifestació del 10 de juliol del 2010 es recull a l'exposició de fotografies Jo hi vaig ser. Les instantànies són fetes per els protagonistes anònims d'aquella tarda històrica per Catalunya. 


El 10 de juliol del 2010, més d'un milió de persones van participar en una històrica manifestació en defensa de l'autogovern. El Tribunal Constitucional invalidava nombrosos articles de l'Estatut català. Els ciutadans, com a reivindicació van sortir al carrer i es van unir a una marxa plena de consignes independentistes, banderes i famílies envoltades per un ambient festiu. Jo hi vaig ser recull l'esperit d'aquella jornada d'expressió ciutadana a través d'una vintena d'imatges fetes per persones anònimes que s'exposen, a partir d'avui fins el 21 de Gener, a El Corte Inglés. 

Òmnium Cultural i l'editorial Ara Llibres han estat els encarregats de buscar les fotografies fetes pels mateixos protagonistes el mateix dia de la crida popular. Aquestes reflecteixen petites històries d'una tarda històrica.



Portada del llibre Jo hi vaig ser, editat per Ara Llibres, amb el mateix títol que l'exposició



1 comentario:

  1. jo vull aquest llibre.
    El tens cèlia?! si el tens me'l deixaràs!? :) *.*
    Per cert, quin Corte Inglés? és gratuita l'entrada o ...? merci!

    ResponderEliminar