domingo, 28 de noviembre de 2010

El món que ve, en realitat no ve; l'hem de sortir a buscar

El logo d'Ara




El panorama comunicatiu català compta des d’avui, 28 de novembre, amb un nou diari, l’ARA, amb un tiratge d'entre 40.000 i 60.000 exemplars diaris.
El periodista Carles Capdevila, que ha treballat a TV3, Catalunya Ràdio i el diari Avui, entre d'altres mitjans, serà el director del nou diari. El grup Cultura 03, un conjunt d’empresaris i inversors, entre els quals hi ha la fundació Lluís Carulla, el grup Focus, Ferran Rodés o Víctor Font i un grup de periodistes, format per Toni Soler, Albert Om, Antoni Bassas i Xavier Bocsh entre altres, han estat els impulsors del nou diari.
            En un moment de grans reptes, ARA vol contribuir al debat parlant de tot sense dogmes ni límits, perquè Catalunya aposti pel futur amb tota la seva ambició i esdevingui aviat una de les societats europees amb més prosperitat i benestar. L’Ara és un diari de caràcter informatiu general, que comença amb la il·lusió necessària per fer un pas endavant pel nostre país i que s'adreça al nou lector del segle XXI. Ara és una mirada activa, nova, sense hipoteques. És una eina útil per la societat catalana actual que vol explicar el món des de Catalunya i des d’on sigui la notícia. El diari Ara, aposta també per la reflexió futura, pels canvis morals, culturals i econòmics.
            El diari es pot llegir també en versió digital: http://www.ara.cat/
            Ara vol reinventar el periodisme actual, compromès amb la veritat, seriós, profund, veraç, professional i entusiasta. I sobretot, intel·ligent.

             Personalment i des d’aquí felicito als empresaris per haver tingut valor de tirar endavant el projecte en aquests temps tant difícils i desitjo a Ara una llarga trajectòria en què els lectors tinguem la oportunitat d’aprendre a reflexionar i a tenir una visió més crítica del món. 


Per veure el video del llançament, prem aquí

No hay comentarios:

Publicar un comentario